مصاف آمد

با عرض سلام و ارادت پاسخگوی شما در سایت مصاف خواهم بود....

البته کماکان این وبلاگ بروز خواهد شد

بازگشت

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجه ابن الحسن العسگری علیهما سلام که صد البته نزدیک است ان شاء الله

تکذیبیه

بسم الله الرحمن الرحیم

چند تن از دوستان و نزدیکان طی تماس های تلفنی اعلام کردند که به نقل از بنده پیامکی با این مضمون در حال انتشار است:

محرمانه – فوری :

رائفی پور به یکی از دوستان گفته BBC  با همکاری دولت و با واسطه ترکان  در حال تهییه مستندی است که بگوید شهدای هسته ای جاسوسان امریکا و انگلیس بودند ایران آنها را کشت و...!!

در پاسخ به این افراد باید گفت:

"این القاطع حبائل الکذب و الافترا"

 اما تحلیل بنده در باره این شایعه:

این ماجرا از 4 حالت احتمال ریاضی خارج نیست:

الف: رائفی این سخن را گفته است اما صحت ندارد:

 در این صورت رائفی باید پاسخ گوی این مطلب باشد که با چه نیتی چنین حرفی را زده است.

ب:رائفی این سخن را نگفته و صحت هم ندارد:

در این صورت این مطلب صرفا یک شایعه بی اساس است  و دقیقا مثل این است که  از قول بنده بگویند ساکنان مریخ سه چشم دارند ، به قول معروف شنونده باید عاقل باشد.

ج: رائفی این سخن را گفته  و صحت هم دارد :

در این صورت باید از رائفی خواست اسنادش را اعلام کند چرا که این ماجرا خیانت آشکار به خون شهداست و قطعا باید آبروی این افراد را در پیش گاه مردم برد.

د: رائفی این سخن را نگفته اما آنچه به اسم او نقل شده صحت دارد:

در این صورت طراحان این پروژه با استفاده از محبوبیت رائفی در میان مخاطبان خاصی که او دارد در حال انتشار خبر مهمی هستند که صرف نظر از اینکه چه کسی آن را نقل کرده آن خبر اهمیت فراوانی دارد و در واقع عبارت " قال رائفی " ابتدای آن با قید "محرمانه و فوری" سبب سرعت انتشار آن می گردد.

مثل اینکه چند روز پیش یکی از دوستان به بنده فرمودند مقاله ای تهییه کرده اند در باره یکی از موضوعات قرانی و خواستند به نام بنده منتشر شود تا چون "قال رائفی " دارد  بیشتر مد نظر قرار گیرد.

به هر حال رائفی اگر حرفی داشته باشد در همین وبلاگ می زند و از احدی هم واهمه ای ندارد.

این که در این پیامک آمده : "رائفی پور به یکی از دوستان گفته" عموم عناصر خبری آن مبهم است و ارزش خبری ندارد

احتمالا  این هم پروژه عملیات روانی جدید علیه بنده است تا موجب بوجود آمدن حساسیت دولت بر روی بنده شود ...

و الله اعلم بما فی صدورهم...

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است...

به بهانه سیزده آبان

بسم الله الرحمن الرحیم

پلیس خوب پلیس بد

کسانی که با بازی شطرنج آشنا هستند خوب می دانند در این بازی شما در واقع با خودتان بازی می کنید نه با حریف!

اجازه دهید توضیح بیشتری بدهم.

شما اول باید خودتان را جای حریف بگذارید و بگویید اگر من جای او می بودم و این داشته هایم بود (مهره ها) چنین حرکت هایی را ممکن بود انجام دهم .

و سپس نسبت به حدسی که در باره خودتان از زبان حریف زده اید واکنش نشان داده و با مهره های خودتان بازی می کنید.

داستان  سیاست نیز همین است. علی الخصوص وقتی بازی شما میلیون ها بیننده هم دارد دیگر یک بازی تمرینی نیست بلکه شاید بازی کردن با احساسات و غرور و منافع ملی مردم سرزمینت باشد.

چند صباحی است که بحث مذاکره با امریکا بر سر زبان ها افتاده و دستگاه دیپلماسی کشور در سطح روسای جمهور و وزیران خارجه پس از 34 سال شاهد شکسته شدن قبح این مسئله در تاریخ دو کشور است.

طبیعی است که طرفین مذاکره به دنبال حد اکثر کردن سود خود در کنار حداقل امتیاز اعطایی به طرف مقابل هستند .

قطعا اساسی ترین عنصر در این میان داشته های طرفین یا همان "دست پر" است .

اما نباید فراموش کرد همچون بازی های ورزشی میزبان بودن در یک بازی، خود یکی از عناصر اصلی برد محسوب می شود. (اسمش را بگذارید جنگ روانی طرفین)


پس از آغاز مذاکره طرف امریکایی سریعا جبهه خود را چید و در این میان دستگاه اجرایی امریکا خواهان مذاکره (پلیس خوب) و کنگره امریکا خواهان افزایش تحریم ها شد (پلیس بد).

در چنین شرایطی قدرت چانه زنی پلیس خوب افزایش می یابد و به طرف مقابل می فهماند فرصت با من بودن را قدر بدان وگرنه با او (پلیس بد یعنی کنگره) طرفی !

آیا به نظر شما در این سوی میز مذاکره نیز نیازی به داشتن پلیس بد نداریم ؟

قطعا عقل ایجاب می کند چنین باشد.

اگر امریکایی ها به این نتیجه برسند که مثلا عموم مردم ایران خواهان ارتباط هستند شک نکنید مذاکره کننده های ما شرایط  بسیار سختی خواهند داشت.

امریکایی ها تمام مخالفت های مردمی و سیاسی نسبت به مذاکره را رصد می کنند. و هرچه مخالفت های داخلی بیشتر باشد قدرت چانه زنی طرف ایرانی هم بیشتر خواهد بود .

متاسفانه عده ای نادان در چنین شرایطی دائم بر طبل اثر تحریم ها بر ایران در داخل  می کوبیدند و دقیقا اسرائیل هم با همان صدای طبل می رقصید.

دوستان و عزیزان ما همه باید به دولت جدید در گرفتن امتیاز های بیشتر  کمک کنیم و به انتخاب مردم کشورمان احترام بگذاریم ما باید به دید اعتماد به دولت خود و بی اعتمادی به امریکایی ها به جریان نگاه کنیم.

به سخن رهبری پس از تحرکات دیپلماسی در نیویورک دقت فرمایید:

«ما از تحرک دیپلماسی دولت از جمله سفر نیویورک حمایت می‌کنیم زیرا به دولت خدمتگزار اعتماد داریم و به آن خوشبین هستیم اما برخی از آنچه که در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود، چون ما دولت آمریکا را غیرقابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهد شکن می‌دانیم.»

 

خوب اگر نگاه کنید در این چند جمله کوتاه تمام عناصر سیاسی و عملیات روانی مدنظر رعایت شده است.

قطعا راهپیمایی سیزده آبان امسال باید پرشور تر و با شعار های کوبنده تر بر گزار شود تا امریکایی ها بفهمند آنچه امروز پیش آمده یک فرصت برای آنهاست و قرار نیست باب مذاکره همیشه باز باشد و شک نکنید این عینا خواسته  دستگاه دیپلماسی ماست.

امریکایی ها امروز برای حل مشکلاتشان در منطقه نیاز جدی به تدابیر ایران دارند.

و این مدیون مقاومت مردم ایران است که قدرت چانه زنی ما را بالا برده است.

حضور جدی در سوریه، عراق ،فلسطین و لبنان و ایجاد یک وزنه نظامی چشمگیر توسط ایران و از طرفی دیگر رسیدن به مرز 17000 سانتریوفیوژ شرایط را دگرگون کرده است.

ایران ، ایران سال های 2006 نیست. و این را خوب امریکایی ها می فهمند آنها معنی مشارکت 75 درصدی را هم متوجه هستند.

لذا از سر دادن فریاد مرگ بر امریکا هراسی نداشته باشید که این بار  علاوه بر اجر معنوی اجر دنیوی هم دارد.


به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

آوای خوار

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی انتشار مقاله ای سخیف و سراسر افترا علیه مهمترین و حیاتی ترین رکن تشیع یعنی "امامت" آن هم در روز عید امامت (غدیر) در روز نامه بهار خواندن متن و پاسخ برادر عزیزم جناب ابوالقاسمی را پیشنهاد می کنم.

در ضمن نام این پست * را شایسته چنینن نویسنده ای میدانم


واقعا درد آور است در کشوری شیعی استدلال های احمقانه و کودکانه وهابیان از نشریات ما سر در آورند.

راستش می ترسم گویا باز هم زمزمه های باز گشت نشریات زرد گذشته در راه است.

البته مطالبی از این دست  برخورد بسیار جدی مقامات قضایی را طلب می کند که هر کسی جرات دست به قلم گرفتن و بازی با عقاید ده ها  میلیون محب اهل بیت را نکند.

اینان اگر استدلال دارند و می توانند از افاضات خود دفاع نمایند بنده حاضرم در هر جایی که آنها می گویند با ایشان مناظره علمی نمایم هر چند صاحب خوار را چه رسد به مباحثه علمی.

متن مقاله در ادامه مطلب


*=بنا بر آنچه در سوره اعراف و طه آمده است مراد از خوار (صدای گوساله سامری) آوایی نا مفهوم و بی ارزش همچون آوای گوساله است و صدایی است که کلام محسوب نمی شود چراکه کلام ویژه انسان هاست و صدای خوار همچون اوای حیوانات برای انسان ارزش عقلی خاصی ندارد.

ادامه نوشته

به بهانه راستی خانمی راستگو

بارها سعی کرده ام در سیاست بازی های کثیف برخی سیاسیون وارد نشوم لیکن بعضا چنان اخلاق و شرافت ایرانی اسلامی مان را در معرض خطر می بینم که چاره ای جز ورود در این مسائل ندارم.

پس از جلسه انتخاب شهردار  تهران و پیروزی محمد باقر قالیباف در رقابتی نفس گیر در برابر محسن هاشمی متاسفانه شاهد بدترین و زننده ترین  رفتار های سیاسی  ممکن در نوع خود در تاریخ کشورمان بودیم.

از آنجا که سر کار خانم الهه راستگو خارج از تحکم و دستور حزبی خود ، رایی خلاف نظر هم حزبی هایش و البته بنا بر آنچه اعلام نمود  رای ایشان در راستای سوگند کاری و مسئول دانستن خود در برابر خدا و مردم بوده است امروز زیر شدید ترین بمب باران های سیاسی و اتهام های نابخردانه و دور از اخلاق قرار گرفته است...

آخر کدام اصلاح طلب و کدام اصول گرا ؟؟؟

بنده این ها را بازی سیاسی بیش نمی دانم برخی از همین آقایان به ظاهر اصول گرا و اصلاح طلب چنان بعضا رنگ عوض می کنند که نمی توان فهمید کدام سوی معرکه هستند؟ و از اینکه تا این حد حافظه تاریخی مردم راکوتاه می دانند راستش به این حقیر سراپا تقصیر برمی خورد...


بقیه در ادامه مطلب


ادامه نوشته

اطلاعیه سایت مصاف




 البته این وبلاگ کماکان فعال خواهد بود

اندر احوالات ظریفی که ضخیم می گوید

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

چندی پیش در یکی از سایت ها خواندم که وزیر امور خارجه (تنها وزارت خانه ای که هنوز نامش سنتی و همچون عهد قجرها باقی مانده همچون عدلیه ، بلدیه، امور داخله و..) در یک اظهار نظر غیر کارشناسی و جداً تامل برانگیز  ، خطاب به دختر نانسی پلوسی (رییس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا) آن هم در در توئیتر پس از تبریک سال نو یهودیان (که البته ما هم با این بخشش مشکلی نداریم) فرموده اند : آن مردی که  (بخوانید احمدی نژاد) هولو کاست را انکار می کرد رفته است.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

دستکش مخملی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دستکش مخملی

 

گفت : نظرتان در مورد ارتباط و شروع مذاکره در دولت جدید با امریکا چیست

گفتم : چه عرض کنم ظاهراً بوهایی شنیده می شود

گفت : آری رایحه اش نیکوست.

گفتم: نه عزیزم خر داغ می کنند

بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه نوشته

احیای نیمه شعبان

بسم الله الرحمن الرحیم
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

اطلاعیه تکمیلی احیای نیمه شعبان

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

«هر که شب عید(قربان،فطر) و شب نیمه شعبان را احیا کند، در روزی که دلها می میرد، دل او نمی میرد . »(میزان الحکمة)

جنبش مصاف در نظر دارد در شب نیمه شعبان دل های شما عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) را گرد هم آورد تا با هم ، هم نوا شده ندبه بخوانیم و عهد ببندیم با مولایمان ...

همچون صادق آل محمد اشک بریزیم و بگوییم : « سرور من غیبت تو خواب از دیدگانم ربوده و زمین را بر من تنگ کرده و آسایش قلبی را از من ربوده... ( شیخ صدوق –کمال الدین )» و مانند بنی اسرائیل که با اشک چشم و تمنای دل 170 سال ظهور منجی شان را نزدیک کردند ، ظهورشان را نزدیک کنیم انشاا...

امید داریم که رحمت بی کران خداوند متعال شامل حال ما گردد و ما نیز در تعجیل ظهور مولایمان موثر باشیم.

ادامه نوشته

استغفار برای ظهور

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

بسم الله الرحمن الرحیم

رسول الله فرمودند : شباهت بنی اسرائیل با شما (مسلمانان) همچون شباهت دو سر یک شانه  و  دو لنگ کفش است هر آنچه در میان آنها به وقوع پیوست در میان شما هم اتفاق خواهد افتاد.

بنی اسرائیل در اثر ستم فراوانی که پس از رحلت حضرت یوسف کشید بسیار مضطر شده بودند و چاره ای جز شکوائیه بردن به درگاه خدا نداشتند و عجیب اینکه خداوند متعال 170 سال از زمان غیبت منجی ایشان (حضرت موسی) را به خاطر اضطرار ایشان و اشک های دسته جمعی شان بخشید.

أَمَّنْ يُجيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ وَ يَجْعَلُكُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَليلاً ما تَذَكَّرُون

ترجمه: يا آن كس كه دعاى بيچاره مضطر را به اجابت مى‏رساند و رنج و غم آنان را بر طرف مى‏سازد و شما (مسلمين) را جانشينان اهل زمين قرار مى‏دهد؟ آيا با وجود خداى يكتا خدايى هست؟ اندكى متذكر هستند.

براستی آیا هنوز هم از نبود مولایمان مضطر نشده ایم؟ آیا نباید از این ماجرا درس بگیریم ؟

ان شا الله شب نیمه شعبان امسال را فرصتی قرار خواهیم داد تا به طور دسته جمعی در احیای آن شب  از خداوند متعال طلب استغفار کنیم از گناهانی که حقیقتا مانع ظهورند و الا دلیلی ندارد خداوند حجتش را در پرده غیبت قرار دهد.

مانع اصلی ظهور گناهان من و شماست.

احیای نیمه شعبان همچون شب بیست و هفتم ماه رمضان از مستحبات موکد و  مشيد است. و بسیاری از شیعیان آن شب را احیا می گیرند لیکن دقت نمی شود که تفاوتی اساسی میان احیای نیمه شعبان و دیگر شبها وجود دارد و آن توجه ویژه به حضرت ولی عصر (عج) است و استغفار با این نیت که گناهان ما مانع اصلی  ظهور بوده  و البته فرصت مناسبی برای خیز برداشتن جهت ورود به ماه ترک گناهان رمضان است.

ان شا الله امسال همگی با شرکت در مراسم احیای نیمه شعبان  در سراسر ایران و با محوریت امام زمان (عج) همچون بنی اسرائیل که با اشک چشم و تمنای دل 170 سال ظهور  منجی شان را نزدیک کردند امید داریم که رحمت بی کران خداوند متعال شامل حال ما گردد و مانیز در تعجیل ظهور مولایمان موثر باشیم.

حقیر این طرح را با حضرات آیات و حجج اسلام و اساتید اخلاق در میان گذاشتم و همگی بزرگواران استقبال فرمودند.

 فی المثل حضرت آیت الله زابلی فرمودند:  بسیار بسیار کار نیکویی است حتما انجام شود.

حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای جاودان (استاد اخلاق) فرمودند:  تمام شب ها متعلق به امام زمان است باید این عقیده را در تمام روز ها و شبهای سالهای  عمرمان گسترش دهیم و به یک شب اکتفا نکنیم  البته نیمه شعبان  برای شروع خوب است.

در جلسه با فرزند بزرگ حضرت آیه الله الاعظمی وحید ، ایشان فرمودند: شب نیمه شعبان از آن جا که در روایات نیز سفارش شده است شروع خوبی است.

و ...

در کل اهم نکاتی که از فرمایشات این بزرگوان حقیر استنباط نمودم عبارت بودند از :

 1- سعی شود با شرکت در این مجالس و دعوت دیگران به این امر خیر این سنت بزرگ بزرگ جا بیافتد البته  تاکید بر احیای دسته جمعی است و در صورت فراهم نبودن شرایط برای شرکت برخی افراد ، ایشان فردی این فریضه را به جا بیاورند. آنچه در دعای ندبه به ما آموزش داده اند این است که گریستن در فراق مولا باید به جماعت باشد:

هل من معين فأطيل معه العويل والبکاء (آیا یاری کننده ای است تا با او گریه و زاری را در - فراق مولا- طولانی کنم)

2- متاسفانه شب های نیمه شعبان برای برخی فرصتی فراهم آورده است تا به بهانه جشن میلاد امام زمان با هرزه گردی در خیابان ها گناهانی را مرتکب شوند که در واقع همین گناهان مانع اصلی ظهور هستند لذا شرکت در جلسه احیای نیمه شعبان فرصت خوبی است برای فاصله گرفتن از این فضا های گناه آلود.

3- بزرگواران تمام سعیشان را به خرج دهند تا احیای نیمه شعبان با تاکید بر استغفار برای ظهور و به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود ، یعنی دقت شود تفاوت احیای این شب با دیگر لیالی در این است که محور اصلی امام زمان  است و استغفار ما از گناهان به درگاه خدا با نیت تعجیل در ظهور باشد.

4- اعمال این شب در مفاتیح آمده است لیکن اعمالی  شبیه به  دیگر شبهای احیا دارد. با این تفاوت که ادعیه مربوط به مولا صاحب الزمان نیز توسط برخی بزرگواران سفارش شد مانند خواندن دعاهای ندبه ، زیارت آل یس ، دعای عهد ، دعای فرج ، دعای الهم یا فارج الهم و...و البته روزه خود نیمه شعبان نیز مستحب است.

5- عزیزانی که می توانند حتما در هیئات دانشجویی و مساجد دانشگاه ها  و یا در مساجد محل این فریضه بزرگ را به جا بیاورند تا شرایط برای حضور جمعی علاقه مندان فراهم شود . ان شا الله جنبش مصاف نیز در صورت فراهم شدن شرایط اعم از مباحث مالی و مکان مناسب  احیای این شب را برگزار خواهد نمود .(در صورت هماهنگی ساعت و محل متعاقبا اعلام خواهد شد).

6- اگر به هر عنوانی شرکت برای عزیزی در جلسه جمعی مقدور نبود این فریضه را حتما فردی به جا آورد و فراموش نکنیم ان شا الله شبی رقم خواهد خورد که هزاران نفر همزمان اشک می ریزند و از گناه استغفار می کنند گناهانی که مانع ظهورند و از درگاه خداوند متعال تعجیل فرج مولا و صاحبمان حضرت حجه ابن الحسن العسکری را خواهانند.

7- با توجه به همزمانی ایام نیمه  شعبان با روز های پس از انتخابات ریاست جمهوری ان شا الله دو حماسه رقم خواهد خورد و  نباید توجه بیش  از حد به یک مقوله ما را از دیگری باز دارد.

8- حتما از مراسمات گزارش تصویری تهییه  شود و با افتخار در فضای سایبری قرار گیرد ، در ضمن در صورت تمایل عزیزان ، سایت جنبش مصاف آمادگی  انتشار این گزارشات را دارد ان شا الله.

9- آن طور که شایسته امام زمان (عج) است بزرگواران نسبت به انتشار این متن اقدام فرمایند چرا که فرصت چندانی باقی نیست.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

برگ سبزی است تحفه درویش چه کند بی نوا ندارد بیش

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چند وقت پیش یکی از عزیزن از صدا و سیما آمد و از مراسم تشرف  بزرگواری در موسسه گزارشی تهییه کرد.

با خبر شدم که آن را منتشر کرده است ، گزارش ایشان بهانه ای شد برای من تا اندکی نجوا کنم با در دانه، بانوی  آفرینش فاطمه مطهره سلام الله علیها:

مادر جان شرمنده ام که زمان میان من و علی فاصله انداخت تا نباشم و بشود آنچه شد،

گویا قضای الهی بر این مقدر بود که با این زمانه ی  پر فریب و دائم بر مدار ناهنجار ، همجوار باشم همان که آخر الزمانش خوانده اند.

شرم دارم بگویم روزگار سخت می گذرد وقتی به یاد می آورم  که چه روزگاری بر شما  گذشته است.

بیم دارم گلایه کنم عده ای استخوان در گلویم شده اند  وقتی ندای " فِي الْعَيْنِ قَذًى وَ فِي الْحَلْقِ شَجا" مولایمان علی در زمان پژواک می کند.

مگر می شود از سختی ها و اذیت های نا رفیقان  گلایه کرد وقتی بدانی روزگاری نیز همچون عاشورا گذشته است  که چه نیکو سرود:

 "لا یوم کیومک یا ابا عبد الله"

مادر جان نیک می دانم حسابشان با توست و ای کاش آنها هم می دانستند .

بی بی جان می خواستم بگویم : این اندک ناقابل را از من بپذیر

اما شرمنده شدم وقتی به یاد آوردم آن هنگامه عظیم را آنگاه که زینبت بدن پاره پاره حسین را به دست گرفت و فرمود :

"الهم تقبل منی هذا القلیل"

نمی دانم چه باید بگویم اما بی بی جان همین اندک  از دست ما بر می آید.

برگ سبزی است تحفه درویش                   چه کند بی نوا ندارد بیش

 امید وارم ثانیه ای بر لبان مبارکتان گل لبخند را جاری کند که شگفت معجزه ای است لبخند شما ...

و از محضر مبارکتان مسئلت دارم  که امر فرمایید فرزند برو مندتان دست پدری بر سر این یتیم بکشد که کشت این انتظار ما را...



دختري از هندوستان كوچك وماجراي يازده تشرف + صوت



به امید ظهور مولی و سرو رمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

 

 

این عید ها برای من آقا نمی شود

بسم رب المهدی

 السلام عليک يا ربيع الأنام و نضره الأيام

سلام بر تو اي بهار خلايق و خرمي روزگار!


مولایم ما را ببخش که یک عمر چه کودکانه نشستیم و انتظار کشیدیم تا صدای شلیک یک توپ ، نوید آمدن بهار را سردهد.

ای صد افسوس که تو بهار بودی ومن بی تو هر فروردینم دی  بود و نمی دانستم.

صادق (ع) آل محمد(ص) فرموند: که  نوروز و  اول بهار روزی است که ما توقع فرج حضرت مهدی (عج) را داریم چراکه این روز از روزهای ما و شیعیان ماست.

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

دفاع از حقیقت گویا جز لاینفک این مردم است

خدا اولین ها را دوست دارد ، خودش می گوید : "السابقون الاولون"  این مردم همیشه در دفاع از حق اولین بوده اند.

اولین مردمی که به داد قوم موسی (ع) رسیدند و آن ها را دوباره به سرزمینشان بازگرداندند.

اولین مردمی که به مسیح ایمان آوردند حتی قبل از آنکه به دنیا بیاید دو نفر ایرانی بودند که به دنبال حقیقت به فلسطین رفتند.

اولین مردمی که..... بقیه در ادامه مطلب



ادامه نوشته

روز خدا


آخرین روز دنیا

چند وقتی است که پیامی مشکوک و درعین حال مبهم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است .

پایان جهان

پیامی با این مضمون  که در ر روزهای 23 ،24 و 25 دسامبر 2012،زمین  در خاموشی کامل و تاریکی مطلق فرو خواهد رفت....

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

در فیلترینگ کشورمان چه می گذرد؟

اما آنچه متن حاضر را با تیتر بی ربط  آن همسو می نماید اتفاقی است که پس از ارائه آن سخنرانی رخ داد.

حقیر تمام سعیم را نمودم تا تمام مواردی را که  در فرض ادعایم برای رسیدن به حکم به آن استناد می کنم اگر از عهد عتیق است به زبان عبری و اگر در عهد جدید است به زبان یونانی و لاتین بررسی نمایم (البته اگر به متون آرامی دسترسی می داشتم قطعا چنین می کردم).

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

بدون شرح 2

رزمنده ایرانی و امریکایی

*{بدون شرح }*




تو آنان را متحد مى‏ بينى ولى دلهايشان پراكنده است

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از تاسف بار ترین جهالت هایی  که این بار نه بر غیر مسلمانان بلکه  بر معتقدان به قرآن عزیز سایه افکنده،نگاه غیر راهبردی و غیر استراتژیک به آیات این کتاب شریف است.

معتقدم اصولی ترین استراتژی ها و حتی تاکتیک ها در تمام موارد و علی الخصوص حوزه مطالعاتی بنده یعنی دشمن شناسی در قرآن موجود است.

و حقا که تعریف قرآن از خود با عنوان "وَ نَزَّلْنا عَلَيْكَ الْكِتابَ تِبْياناً لِكُلِّ شَيْ‏" جداً برازنده است.

هیچ گاه معنای واقعی این آیه شریف را اینگونه درک نکرده بودم که حوادث اخیر در فلسطین اشغالی آن را برایم نمایان ساخت:

لا يُقاتِلُونَكُمْ جَميعاً إِلاَّ في‏ قُرىً مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَديدٌ تَحْسَبُهُمْ جَميعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى ذلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَعْقِلُونَ (سوره حشر آیه 14)

ترجمه: اينها (یهودیان) دسته جمعى با شما نمى‏ جنگند مگر در داخل قريه ‏هاى محكم و يا از پس ديوارها(خود را پنهان سازند). شجاعتشان بين خودشان شديد است تو آنان را متحد میبینی ولى دلهايشان پراكنده است و اين بدان جهت است كه مردمى بى‏ تعقل هستند.

گفتنی است استفاده از فعل مضارع در ادبیات عرب نشان از استمرار دارد.

می بینیم  قرآن بسیار روان و صریح از این سخن می  گوید که یهودیان قدرت نبرد مستقیم ندارند و خودشان را پشت دیوار های بلند مخفی می کنند. و با اینکه شما در ظاهر فکر میکنی آن ها با هم متحدند ، در واقع این طور نیست و آنها با هم اختلافات جدی دارند و دلهایشان پاره پاره است (و برای تو اینگونه وانمود می کنند که با هم مشکل و اختلافی ندارند).

شاید این آیه تفسیری دقیق از اوضاع کنونی رژیم صهیونیستی باشد.

رژیم سفاکی که داعیه نبرد دارد و داعیه اینکه پنجمین ارتش قدرتمند دنیا است  ، لیکن در میدان جنگ شجاعتی از او نمی بینی که هیچ ، اگر از ترس رسوخ کرده در قلبش با خبر باشی وانمود سازی هایش را جدی نمی گیری ،در نبردی همچون جنگ 33 روزه با تعدادی کم و نیرویی اندک با نعره های حیدری به فرار وادارش می کنی.

رژیمی که از ترس نیرو های مقاومت فلسطینی و لبنانی خود را پشت دیوار های حائل مخفی کرده و حالا باید اندیشه نیل تا فرات را در درون دیوار های بلندی که دور تا دور خود کشیده است به نظاره بنشیند.


"ساخت دیوار حائل در مرز های فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیستی"


قرآن : اينها (یهودیان) دسته جمعى با شما نمى‏ جنگند مگر در داخل قريه ‏هاى محكم و يا از پس ديوارها(خود را پنهان سازند).

نظر صهیونیست ها را به آیه ای از عهد عتیق جلب می کنم  ! ! ! :

" و امتی را بر علیه شما بر خواهم انگیخت .... که  تو را در تمامي درازه‏هايت محاصره كند تا ديوارهاي بلند و حصين كه بر آنها توكل داري در تمامي زمينت منهدم شود و تو را در تمامي دروازه‏هايت در تمامي زميني كه يهوه خدايت به تو مي‏ دهد محاصره خواهد نمود"(سفر تثنیه باب 28 آیات پایانی).

نکته دیگر اینکه شاید خیلی ها در سراسر دنیا ، ساکنان سرزمین  های اشغالی را با هم متحد می پندارند که برای رسیدن به هدفی واحد از چهار گوشه جهان  گرد هم آمده اند.

لیکن اینگونه نیست و در واقع رژیم صهیونیستی دچار شکاف های عمیق جدی از نظر اجتماعی ، مذهبی،اقتصادی و حتی آرمانی است، اما چون ما محیط خود را از طریق رسانه ها می شناسیم و عموم رسانه ها و بنگاه های خبری در دست صهیونیست هاست از نشر این اخبار قویا جلو گیری به عمل می آید.

قرآن :شجاعتشان بين خودشان شديد است تو آنان را متحد میبینی ولى دلهايشان پراكنده است و اين بدان جهت است كه مردمى بى‏ تعقل هستند.

در واقع اختلافات بسیار زیاد بین یهمودیان "اشکنازی" و "سفارادیم" انکار نا پذیر است و حتی بین یهودیان ارتودوکس (مذهبی) و لاییک اختلافات شدید و جدی در ادامه سیاست های جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی و حتی برنامه های اقتصادی این رژیم جعلی وجود دارد.

اخیرا اخبار این اختلاف ها درز کرده و ما شاهد دو رقمی شدن خود سوزی ها در اسرائیل هستیم ، خود سوزی هایی در اعتراض به اختلافات  طبقاتی بین اشکنازی ها (یهودیان غربی) و سفارادیم (غیر غربی) و دیگر موارد.

فشار روانی که فرد را به انتخاب زجرآور ترین نوع مرگ یعنی خود سوزی کشانده است.

اولین فردی که این خط را شکست "موشه سلیمان" بود:

«موشه سلیمان» شهروند صهیوینیست که در جریان یک تظاهرات ضد دولتی در شهر حیفا اقدام به خودسوزی کرد و به دلیل سوختگی بالای 90 درصد جان داد، در آخرین یادداشت شخصی اش در فیس بوک،نوشت:

«خیلی عصبانی هستم، متنفرم...می خواهم از این کشور بروم... مهاجران روس را می بینم که در عرض چند ثانیه کمک های دولتی را دریافت می کنند اما من چون در اسرائیل متولد شده ام از این کمک ها محروم هستم».

سیلمان در این یادداشت اشاره می کند که چون در اسرائیل متولد شده از کمک های دولتی بی بهره است اما شهروندان مهاجر به راحتی این اعانه‌ها را دریافت می کنند، چرا که اسرائیل نیاز دارد حتی با دادن باج به یهودیان سرتا سر دنیا هم که شده آن ها را به فلسطین اشغالی بکشاند. تا از موج مهاجرت معکوس که پس از بیداری اسلامی قوت گرفته جلوگیری نماید.

قطعا نتیجه دنیا گرایی و این که به مردمی فقط وعده های دنیوی بدهی جز این نخواهد شد ، حال شما فرهنگ رمضان را با چنین ایدئولوژی قیاس نمایید!!!

در آخرین مورد نیز پیرزنی 70 ساله خود را به آتش کشید.و تعداد خود سوزان را به یازده تن  رساند.

اینبار روزنامه "هاآرتص" که اختلافاتی جدی با جریان فکری حاکم بر روزنامه "ایعود آهارانوت"دارد  نوشت:

خودسوزی این پیرزن 70 ساله در امتداد خودسوزی های متعدد شهروندان اسرائیلی است که از ماه گذشته تاکنون خود را به آتش کشیده اند. سوختگی این پیرزن نیز از درجه دوم و سوم گزارش شده است.

براستی این رژیم جعلی همانگونه است که قرآن عزیر برایمان تفسیر نموده است.اما  دریغ از گوش شنوا !!!

به خدا سوگند فقط کافی است مسلمانان اراده کنند تا کار این رژیم جعلی یکسره شود.

در پایان توجه صهیونیست ها !!! را به آیه ای دیگر از قرآن و سپس به ادامه  آیات مذکور در باب 28 سفر تثنیه از عهد عتیق جلب می نمایم:

قرآن عزیز در سوره اسرا آیه 7 می فرماید:

" آن گاه كه وقت انتقام ظلم‏هاى شما  فرا رسيد باز بندگانى قوى و جنگ ‏آور را بر شما مسلط مى‏ كنيم تا اثر بيچارگى و خوف و اندوه رخسار شما ظاهر شود و به مسجد ، معبد بزرگ شما- مانند بار اول- داخل شوند و ويران كنند و به هر چه رسند نابود ساخته و به هر كس تسلط يابند به سختى هلاك گردانند "

و در ادامه آیات در باب 28 کتاب تثنیه به عنوان مثال در آیه 62 آمده است:

" و واقع مي‏شود چنان كه خداوند بر شما شادي خواهد نمود تا شما را هلاك و نابود گرداند و ريشه شما از زميني كه براي تصرفش در آن داخل مي‏ شويد(!!!) كنده  خواهد شد"

پس به این اشغالگران می گوییم خود بیرون بروید قبل از آنکه بیرون بریزیمتان.

روز قدس قطعا و ان شا الله شروعی بر این پایان است.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج)که صد البته نزدیک است.



به نقل از یک خبر!!!

بسم االه الرحمن الرحیم

پس از تحلیلی که از پروپاگاندای تبلیغاتی صهیونیست ها در باره المپیک لندن انجام دادیم و گفتیم احتمال دارد به دنبال شیطنتی جدید باشند ، خبر زیر بسیار جالب و در عین حال مفید می نماید.

کشف توطئه‌القاعده درحاشیه‌المپیک‌لندن

دستگاه اطلاعاتی انگلیس MI6 توطئه القاعده را برای کشتن ده‌ها مسافر و نیروی نظامی انگلیس در جبل الطارق خنثی کرد.
پانا: دستگاه اطلاعاتی انگلیس MI6 توطئه القاعده را برای کشتن ده‌ها مسافر و نیروی نظامی انگلیس در جبل الطارق خنثی کرد.

روزنامه دیلی میرر در اینترنت در شماره امروز خود نوشت: این تروریست ها ظاهرا در نظر داشتند یک حمله وحشیانه را به سبک حمله بمبئی به انجام رسانند.
این تروریست ها قصد داشتند یک هواپیمای سبک مملو از مواد منفجره را بر روی جمعیتی که در حال تماشای مسابقات المپیک از طریق صفحه های تلویزیونی در محیط باز و باشگاه‌های شبانه بودند سرنگون کنند.
آنها ظاهرا قصد داشتند این حمله وحشیانه خود را با حمله ای زمینی به سبک حملات بمبئی دنبال کنند. یک قاضی اسپانیایی هفته گذشته از دو مرد چچنی روس تبار و یک ترکیه ای که در این رابطه بازداشت شده بودند درباره این اتهامات بازجویی کرد.
در پی همکاری جاسوسان انگلیسی و همتاهای اسپانیایی شان در مادرید طرح های هولناک این کانون القاعده خنثی شد.
یک منبع شب گذشته اعلام کرد:" بازداشت این افراد بسیار حائز اهمیت است چرا که این افراد از چرخه این توطئه خارج شدند."
این منبع گفت:" با توجه به اینکه گمان می رود این توطئه شامل یک حمله زمینی بوده است متاسفانه مقامات معتقدند احتمالا افراد مسلح بیشتری فرار کرده اند."
این منبع ادامه داد:" به نظر می رسد همکاری دوجانبه دستگاه های اطلاعاتی انگلیس و اسپانیا طرح کشتار بسیاری از اتباع انگلیس را ناکام گذاشت."

این دو چچنی به نام های الدار ماگمدوف و محمد انکاری امدوف درمنطقه سیوداد رئال در 125مایلی جنوب مادرید در حالی که قصد داشتند به سوار اتوبوسی به مقصد فرانسه شوند بازداشت شدند. این دو نفر از جهادگران مظنونی هستند که در اردوگاه های القاعده در پاکستان و افغانستان آموزش دیده اند.
سومین مظنون به نام چنگیز یالچین نیز هفته گذشته در آپارتمانی در لا لیندا دو لا کانسپشن شهری هم مرز با جبل الطارق بازداشت شد.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت که صد البته نزدیک است...